SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA LAJKINE USTVARJALNICE

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA LAJKINE USTVARJALNICE

OdgovorNapisal/-a *šiva* » 01 Apr 2014, 14:30

Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko
poslovanje. S spletno prodajo (v nadaljevanju kot >>spletna prodaja<<) upravlja Lajka, društvo za zaščito in pomoč živalim v stiski , ponudnik storitev spletne prodaje (v nadaljevanju kot >>prodajalec<<).

Spletna prodaja poteka preko Facebook strani prodajalca.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne prodaje, pravice in dolžnosti kupca ter poslovno razmerje med prodajalcem in kupcem izdelkov iz ponudbe spletne prodaje, kot tudi prodaje na stojnicah.

2. Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:
podatki o identiteti prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne prodaje, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne prodaje;
način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
informacije o načinu plačila;
podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne prodaje;
informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane kupca;
informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi prodajalca za stike s kupci.

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni prodaji se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje (glej točko 10.). Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni prodaji. Vsak izdelek iz spletne prodaje je dostopen v razumljivem roku.

Kupec lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
osebno pri prodajalcu, v tem primeru se ne plača poštnih stroškov;
po poštnem povzetju, v tem primeru se plačajo tudi poštni stroški.

4. Načini plačila

Prodajalec kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne prodaje:
z gotovino ob prevzemu, v tem primeru velja spletna cena (glej točko 5.);
z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun prodajalca po izdelani ponudbi, v tem primeru velja spletna cena (glej točko 5.);

5. Cene

Spletna cena velja za vse obiskovalce spletne prodaje prodajalca.

Vse cene v spletni prodaji so navedene v evrih in ne vsebujejo DDV (prodajalec ni zavezanec za DDV) oziroma je ta podatek izrecno naveden. Vse cene v spletni prodaji so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.).Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne prodaje.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi prodajalec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo prodajalec:
kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah,
kupec ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov;
oziroma kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

6. Postopek nakupa

6.1. Oddaja naročila

Kupec na podlagi objavljenih izdelkov na spletni prodaji izbere izdelek in ga naroči na spletni naslov: lajkadrustvo@gmail.com .

6.3. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec od prodajalca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

6.4. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila prodajalec kupca po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).

6.5. Blago odpremljeno

Prodajalec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V elektronskem poročilu iz prejšnjega stavka prodajalec pouči kupca tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

7. Kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, kupec od prodajalca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba bo shranjena pri prodajalcu. Kupcu bo na voljo, če bo poslal zahtevo za posredovanje na elektronski naslov lajkadrustvo@gmail.com .

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov prodajalcu na kontaktni elektronski naslov lajkadrustvo@gmail.com sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev.
Vrnitev kupljenih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila
izdelkov prodajalcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti prodajalcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. Možnost vračila ne velja za avdio in video nosilce ali če je kupec odprl varnostni pečat.

Za vrnjene izdelke prodajalec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek, morebitne koriščene promocijske kode in druge popuste, ne vračajo pa se kupcu enkratni popusti.
Vračilo vplačanega zneska izvrši prodajalec na osebni oz. transakcijski račun kupca, ki ga ta sporoči ob odstopu od nakupa.


9. Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni prodaji. Če v spletni prodaji informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima.

Kupec lahko garancijo uveljavlja pri prodajalcu ali pa neposredno pri proizvajalcu izdelka ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom. Proizvajalec oz. njegov pooblaščeni servis je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45-ih dneh od dne prejema izdelka v popravilo, sicer pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim izdelkom v brezhibnem stanju.

10. Dostava

Prodajalec bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku.

V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške.

11. Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

12. Varstvo otrok

Prodajalec v spletni prodaji ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Prodajalec v spletni prodaji ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Prodajalec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

13. Politika zasebnosti

Del teh Splošnih pogojev poslovanja je tudi Politika zasebnosti, ki je dostopna tule skupaj s temi splošnimi pogoji na Facebook strani društva in na spletni strani društva.


14. Odgovornost

Prodajalec e po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni prodaji, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni prodaji. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).

Čeprav se trudi prodajalec zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni prodaji, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v
pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na
najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik.

15. Prodaja na stojnicah

Prodajalec občasno organizira tudi prodajo preko stojnic. V primeru prodaje preko stojnic smiselno veljajo ti Splošni pogoji poslovanja, pri čemer se ne uporablja tistih določil, ki se nanašajo izključno na spletno prodajo.

Kupoprodajna pogodba je v primeru prodaje preko stojnic sklenjena s plačilom in izročitvijo izdelka kupcu, brez predhodnega naročila. Način plačila je le plačilo v gotovini.

16. Pritožbe, spori in uporaba prava

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov.

Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na elektronski poštni naslov luka@lajka.org.
Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov luka@lajka.org.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med prodajalcem in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med prodajalcem in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu,
Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

17. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Prodajalec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje splete prodaje, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne prodaje prodajalca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil kupce na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani http://www.lajka.org in Facebook strani prodajalca.
Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel zakoniti zastopnik prodajalca, v Ljubljani, dne 27.8.2010 in veljajo od dne sprejema dalje.


Politika zasebnosti

1. Splošno

Društvo se zavezuje, da bo varovalo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost kupcev spletne prodaje. Zbrane osebne podatke bo društvo uporabljalo izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja.
Društvo spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost kupcev spletne prodaje, zato bo storilo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki kupcev so eno izmed področij, kateremu društvo posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.

2. Uporaba osebnih podatkov

Društvo za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje kupčeve podatke:
- ime in priimek;
- naslove za dostavo;
- podjetje oz. naziv pravne osebe (če je kupec pravna oseba);
- naslov elektronske pošte;
- kontaktno telefonsko številko;
- druge podatke, ki kupec prostovoljno sporoči prodajalcu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo kupci, društvo ne odgovarja.

3. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti kupcev

Društvo je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne prodaje. Društvo ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja kupca posredovalo osebnih oz. drugih podatkov kupca tretji osebi oz. ne bo omogočilo tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke kupca, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov društva.

Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo kupec posredoval ob prijavi v spletno prodajo, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Društvo teh podatkov ne bo uporabilo v namen, ki bi kakorkoli škodovalo kupcu ali drugi vpleteni osebi. Društvo podatkov kupcev ne bo uporabilo za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo kupec naročil oz. s katerimi bo soglašal. Društvo lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov kupcev ne bo kršena v nobeni obliki.

Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, DHL, UPS ipd.) bo Društvo zaupalo le potrebne podatke za dostavo v spletni prodaji kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Društvo stopilo v stik z kupcem, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni prodaji, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni prodaji prišlo do težav.

5. Izvajanje politike zasebnosti

Vse pri društvu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov kupcev, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta
določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti kupcev spletne prodaje. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s društvom.

6. Dodatna pojasnila

Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: luka@lajka.org.
Homo homini lupus est.
Uporabniški avatar
*šiva*
Moderator
 
Prispevkov: 1602
Pridružen: 20 Nov 2013, 21:07

Vrni se na LAJKINA USTVARJALNICA



Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov

cron